Top Ad unit 728 × 90

Mac RiRi Woo Ruj Çekiliş Sonucu

Çekilişin üzerinden bir ay geçti, ve bugün çekiliş gerçekleşti...
Katılım sadece 4 kişiydi, bu da +hakları saymazsak herbir katılımcının %25 şansı var demekti.
+ haklar ile çekiliş sayısı 10 oldu. 
Ve bu 10 isim arasında, ruju kazanan, 



Duygu Er  oldu!



Sevgili Duygu Er,  21-11-2013 perşembe gününe kadar lütfen isim,adres ve tel bilgilerini eksiksiz olarak tuvaletmasam@gmail.com adresine göndermeni rica ediyorum. İki günü aştığı takdirde çekilişi tekrarlamak durumunda kalacağım...


Okuyucumu tebrik ediyorum :) 
Çekilişe katılan diğer okuyucularıma da çok teşekkür ediyorum :) 
TuvaletMasam'da birbirinden güzel olacak diğer tüm çekilişlerime katılmanızı içtenlikle temenni ediyorum :)
Mac RiRi Woo Ruj Çekiliş Sonucu Reviewed by Seda Arısoy on 11:31 Rating: 5

1 yorum:

  1. çok teşekkür ederim! gerçekten çok güzel bir hediye oldu benim için *-*

    YanıtlaSil

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.