Top Ad unit 728 × 90

TuvaletMasam Hediye Çekilişi - Mac RiRi Woo Ruj



İşte beklenen final!
İşte bir önceki yazıda bu rujun dudak swatch'u olmamasının nedeni!

Bir Şanslı TuvaletMasam okuyucusu, çekiliş ile Mac'in bu muhteşem rujunu kazanacak!

Tüm Dünya'da ve ülkemizde tükenmiş olan Rihanna imzalı Mac RiRi Woo Ruj'a sahip olmak istiyorsanız, işte çekiliş detayları :

1- Çekiliş 18.10.2013 Cuma günü saat 14:30'da başlayacak ve 18.11.2013 Pazartesi günü saat 14:30'da sona erecektir. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular geçersiz sayılacaktır.

2- Çekiliş random.org ile yapılacak ve kazanan talihli 19.11.2013 Salı günü TuvaletMasam'da yayınlanacaktır.

3- Çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken TuvaletMasam izleyicisi olmak ve bu yazının altına yorumunuzu bırakmaktır.

4- Bu adım tamamen keyfi bir adımdır ve isteyenlere + çekiliş hakkı kazandıracaktır.
 
  - Buradaki  facebook yazısına tıklayarak  Facebook'taki Tuvalet Masam sayfasını beğenmeniz +1 hak

 - Çekilişi Facebook sayfanızda herkese açık olarak paylaşmanız +1 hak

 - Blog sahibesi iseniz bloğunuzda bu çekilişi paylaşmanız +1 hak

(Bütün bu extra haklar için lütfen bu yazının sonuna yorum yaparken neler yaptığınızı belirtiniz ki bir yanlışlık olmasın. Örnek/ TuvaletMasam takipçisi oldum - facebook'da sayfayı beğendim- facebook'da sayfayı paylaştım... vs)

5- Çekiliş uluslararası değildir. Türkiye'de ikamet eden bir kişi kazanabilecektir.

Aklınıza takılan sorular için, tuvaletmasam@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Şimdiden Herkese Bol Şans diliyor, ve bu sonbaharda bu çarpıcı ruj benim olmalı diye en en çok isteyen okurumun kazanmasını temenni ediyorum :)

 
TuvaletMasam Hediye Çekilişi - Mac RiRi Woo Ruj Reviewed by Seda Arısoy on 14:28 Rating: 5

4 yorum:

  1. Blogunu takip ediyorum ve aylindincc facebook sayfanı beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. bende şansımı denemek isterim :) bloğunuz çok güzel en kısa zamanda büyük bi aile olcağınıza eminim :)
    Duygu er adıyla blogunuzun ve facebook sayfanızın takipçisiyim.ayrıca http://bircadikizinblogu.blogspot.com/2013/10/tuvalet-masam-tuvaletmasam-hediye.html bloğumda da paylaştım :))

    YanıtlaSil
  4. Ay ay ay görünce bu güzelim hediyeyi çok heyecanlandım, şans bana gülsün :)
    GFC:asumanasuyum
    Face:Asuman Asu olarak beğendim.
    Bu da face duyurum: https://www.facebook.com/asuman.asu.3110/posts/351900528279526
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.