Top Ad unit 728 × 90

Koleksiyon Haberleri : Dior Holiday 2013 Golden Winter Yılbaşı Makyaj Koleksiyonu


                                      Dior Golden Winter Holiday Collection 2013

Dior'un Golden Winter Koleksiyonu'na ölüp bitmem dışında bir önemi daha var benim için. O da, geçtiğimiz sene Aralık ayında TuvaletMasam'ı ilk açtığımda, Dior'un 2012 Yılbaşı Koleksiyonu olan Grand Bal'un  blogumun ilk yazısı olması.Anlayacağınız, Dior yeniyıl koleksiyonuyla böyle bir duygusal bağ var aramızda ;)
Aradan tam bir yıl geçti ve ben bugün Dior'un 2013 Yılbaşı Koleksiyonu Golden Winter yazısını yazıyorum... 

Bu koleksiyon için nasıl bir yorum yapsam bilemiyorum...Yine bir Dior klasiği! Yine muhteşem ambalajlarında altın sarısının ihtişamıyla rujlar, ojeler, farlar...Ürün ambalajlarını ön plana çıkarsam renkler küsecek, renkleri ön plana çıkarsam ambalajlar. Hepsi birbirinden güzel görünüyor, insanın hepsine sahip olası geliyor! İyisi mi sizi görseller ile başbaşa bırakayım da, taraflı yorumlarımı kendime saklayayım :)

Yazımı sonlandırırken de dilediğim  tek şey, bu yılbaşında süslenmiş çam ağacımın altında, bu koleksiyondan birşeyler bulabilmek olacak :)






                                    5 Couleurs Eyeshadow Palette 634 Golden Flower
                                      5 Couleurs Eyeshadow Palette 644 Golden Snow


Dior Addict Gloss  451 Enchanted Rose - 776 Pink Fantasy

                                         Diorific Vernis - 128 Winter - 751 Marilyn
                                                     Diorific Jewel Manicure Duo
Diorific Vernis 995 Minuit - 318 Frimas


Diorific Lipsticks - 038 Diva, 042 Winter, 045 Royale, 046 Minuit

                                              Golden Winter Collection Highlighters


Henüz ülkemize gelmedi ancak bu ay içerisinde Tekin Acar, Sevil vb mağazalarda yerini alacaktır. 
Dünya gözüyle bu koleksiyonu görebilmeyi o kadar çok istiyorum ki :) Özellikle ojelerin şişe tasarımına hayranım. İnsan kullanmaya kıyamaz sanırım, haksız mıyım? Far renkleri glosslar, rujlar, hepsi birbirinden harika görünüyor. Bu koleksiyonu yakından inceleme fırsatı bulursanız yorumlarınızı paylaşmanızı inanın çok isterim...



Kampanya Modeli Daria Strokus Hakkında: 1990 doğumlu rus model, film yıldızı Daria, Dior, Chanel, Louis Vuitton, Prada, Lanvin gibi birçok önemli marka ile çalışmış. 2013 yılında  Dior 'un hem ilkbahar hem de Sonbahar koleksiyonlarının yüzü olan Daria'yı, 2013'un son koleksiyonu olan Golden Snow'da da görüyoruz. 1.80 cm boyunda, sarı saçlı, mavi gözlü model, En İyi 50 Model sıralamasında da 6. sırada yer alıyor.

Ve son olarak, Dior'un koleksiyon ile ilgili bu muhteşem  video 'suna da mutlaka göz atmanızı öneriyorum.  O kapıdan giren ışık olup, tüm ürünleri ceplerime doldurmak isterdim! Evet kabul ediyorum, bazen çok ilginç fantaziler kurabiliyorum :) 

Koleksiyon Haberleri : Dior Holiday 2013 Golden Winter Yılbaşı Makyaj Koleksiyonu Reviewed by Seda Arısoy on 14:32 Rating: 5

2 yorum:

  1. Sanırım düşüp bayılcam şimdi yaa bunlar nasıl renklerrr hepsine aşık oldum desem???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet aynen! Özellikle o minik oje şişelerini salonuma süs diye koymak istiyorum :)

      Sil

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.