Top Ad unit 728 × 90

RiRi Heart M.A.C Fall - Aydınlatıcı ve Pudra-Allık İncelemesi


            Cream Colour Base Diamonds  -   Powder Blush Duo Hibiscus Kiss


Cream Colour Base in Diamonds - 6 gr - 60 tl

"Çok işlevli Cream Colour Base, direkt cilde uygulanabildiği gibi, fondöten, nemlendirici veya pudra üzerine de uygulanabilir. Fırça, sünger veya parmaklarınız yardımıyla uygulayabilirsiniz. Uygulama şekline göre tül gibi hafif veya oldukça dramatik bir etki elde edilebilir. Sınırlı sayıda üretim RiRi ♥ M•A•C  ambalajıyla."

Swatchlar: Üst resim flaşsız- Alt resim flaşlı


TuvaletMasam Yorumu : Koleksiyonun belki de en beğendiğim parçası oldu bu ürün. Hafif şeftalimsi altın sarısı renk tonu. Aydınlatıcı olarak genellikle Mac Msf Soft & Gentle kullanıyorum. Bu ürün ona çok iyi bir alternatif oldu. Krem allıkları da pek tercih etmem çünkü 3-4 saat içinde cildim kusar. Bu ürünü allık olarak kullanmayacağım için hiçbir sorun yok. Geçen gün yaptığım bir makyajda deneme fırsatım oldu. Allık uygulamasından sonra elmacık kemiklerimin üst hizasına parmak uçlarımla sürdüm. Sonuç : gayet doğal oldu, ışıl ışıl "ben aydınlandım, buradayım" görünümünden uzak, gayet doğal ve hafif ıslak bir görünüm oldu. Aynı şekilde kaş altını aydınlatmak için de gayet pratik bir ürün olduğunu düşünüyorum. Bu ürünün uygulama alanı sınırsız! Gece makyajında birkaç kat uygulayarak dramatik görünümü de elde edebilirsiniz. Tamamen ruh halinize bağlı. Benim favorilerim arasına çoktan girdi. Ambalaj zaten çok güzel, keşke bir de aynası olsaymış, ama maalesef yok...



                               Powder Blush Duo in Hibiscus Kiss - 12,3 gr -  85 tl

"Rihanna'nın Powder Blush Duo Hibiscus Kiss allığı M•A•C'in iki popüler rengini biraraya getiriyor. Soğuk mercan tonları natürel mat bronz ile mükemmel bir kompakt ambalajda. Sınırlı sayıda üretim RiRi ♥ M•A•C  ambalajıyla."

Swatchlar : Üst Resim Flaşlı- Alt Resim Flaşsız


TuvaletMasam Yorumu: Bu ürün Mac ve Rihanna işbirliğinden beri, önceki koleksiyonlarda da yer almış bir ürün. (Tabi ambalajı farklıydı). Ancak benim koleksiyonuma yeni girebildi. İyiki de girdi.
Bu sefer ambalajda ayna da bulunuyor, bu da dışardaki gün içinde yapacağınız tazelemeler için bir avantaj, tabi çantanızda benim gibi extra ayna taşımayı sevmeyenlerdenseniz. Rihanna imzalı üst taraf, "mat ve doğal bronz" olarak tarif edilen bir bronzer. Sarımtırak alt tonlu orta koyulukta ve mat bir bitişe sahip.
Alt kısımda ise saten bitişli mercana çalan sıcak tonlu bir pembe yer alıyor.
Renkleri tek tek kullanabileceğiniz gibi, ikisini fırçanızla karıştırarak cildinizde güneş öpüşlü sağlıklı bir görünüm elde edebilirsiniz. Bu ürünü kışın ne kadar kullanılırım bilmiyorum ama ilkbahar ve yaz aylarında elimin altında olmasını isteyeceğim tarzda bir ürün.
Bu arada bronzer olan kısım fırçaya alırken toz toz kalkabiliyor, hafif bir uygulama yeterli olacaktır. Aynı zamanda bronzer kısım ile güzel bir kontür uygulaması yapabilirsiniz. Bu da tamamen sizin yaratıcılığınıza ve becerinize kalmış bir iş! :) 
RiRi Heart M.A.C Fall - Aydınlatıcı ve Pudra-Allık İncelemesi Reviewed by Seda Arısoy on 15:18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.