Top Ad unit 728 × 90

Watsons Pure Beauty Bulgarian Rose BB Cream İncelemesi



BB kremler ile yazdığım yazıdan sonra / şurada / bu ayın BB kremi ile karşınızdayım.
Pure Beauty markasına ait Multi- Function BB Cream Bulgarian Rose'a gelin yakından bakalım.






Bu BB kremi merak edip almamda, öncelikle bu markanın bu sene başında aldığım mavi tüpteki Soothing BB Cream'in etkisi oldu. Maalesef piyasadan kaldırıldığını öğrendim ve çok üzüldüm. Tüpün içinde kalanlar şu an benim için oldukça kıymetli anlayacağınız :)

Daha sonra ise markanın bir Kore markası olması ve yaz aylarında kullanacağımdan yüksek koruma faktörü de ihtiva etmesi beni cezbetti diyebilirim...ve tabi ambalajı da. Bazen makyaj malzemelerinin ambalajları o kadar hoş oluyor ki, sadece bu yüzden alınabiliyor. Bu ürünün de gayet tatlı, pembe bir ambalajı var.

Sadece tek bir rengi mevcut. Benim tenime (mac NC20) gayet güzel oturuyor. İlk sürdüğümde renk açık gelse de, birkaç dakika içinde cildime oturuyor. Herhangi bir renk farklılığı kalmıyor. Her ne kadar krem uzun saatler boyunca parlama yapmıyor olsa da, ben tek kat hafif bir pudra uygulamasına ihtiyaç duyuyorum.

42 SPF güneş korumasının yanı sıra, antioxidan, nemlendirici, besleyici, kırışık karşıtı, aydınlatıcı özellikleri de mevcut.



 Kremin kıvamı oldukça güzel, ne çok akışkan, ne çok katı. Uygulamayı gayet kolay yapabiliyorsunuz.


 
Kapatıcılık seviyesi için orta diyebiliriz. Ben cildimde gözenek ve leke sorunları yaşadığımdan, bu kapatıcılık benim için pek de yeterli değil. Ancak yaz sıcağında makyaj yapılamayan şu günlerde işime yarayan oldukça kullanışlı bir ürün. Eğer sorunlu bir cilde sahip değilseniz  sizin de işinize yarayacağını düşünüyorum.
Eğer kıyaslama yapacak olursam, ben, Pure Beauty'nin satıştan kalkan mavi tüpteki Soothing BB kremini, hem yapı olarak, hem kapatıcılık açısından daha başarılı buldum.

Fiyatı: Net olmamakla birlikte 25 tl civarı diye hatırlıyorum.
Watsons'da bulabilirsiniz. Markanın çok yaygın olarak 3 al 2 öde kampanyaları oluyor.

Tuvaletmasam'ın Eylül ayı BB Krem konuğu, Missha olacak... İzlemede kalın...
Watsons Pure Beauty Bulgarian Rose BB Cream İncelemesi Reviewed by Seda Arısoy on 23:54 Rating: 5

1 yorum:

  1. Ben misshayı kullandım ama pek beğenmedim yapısı çok ağır geldi. Şimdi garnier kullanıyorum, sorunlu bir cildim olmadığından bana yetiyor, fiyat performans iyi bence. Bi kere vichynin testerını denemiştim sedefli bi yapısı vardı bence güzeldi. Bi kere de bunu deeyim bakalım :)

    YanıtlaSil

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.