Top Ad unit 728 × 90

Avon Colour Trend Ruj Doll Pink



Avon Doll Pink, Avon'un Color trend serisindeki 23 adet rujdan bir tanesi.
Bugünün Swatch konuğu da kendisi oldu. Rengi çok canlı bir pembe. Adı ile gayet uyumlu olduğunu düşünüyorum bu rujun, oyuncak bebek pembesi... kutu bebek mi demeliydim yoksa :)
 

 


 

Ürün Nerede ve Ne kadar : Bu ruju, veya bu serinin rujlarını Avon temsilcinizden temin edebilirsiniz. Katalog fiyatı 10,80 tl. Ben %50 indirimden 5,40 tl'ye aldım.

Tuvalet Masam Yorumu : Geçmiş senelerde Avon'un Color Trend serisini kullanmış ve pek de sevememiştim.Dudaklarımda kuruma yapmıştı. Ancak yenilenen bu seri bu sefer benden iyi not aldı. Öncelikle Doll Pink, her sürdüğünüzde sizi mutlu edebilecek çok çok canlı bir renk.Bu sefer dudakları kurutma gibi bir sorun da yaşamadım. Kalıcılığı da gayet sorunsuz. Ambalajı biraz daha kaliteli olabilirdi, ancak fiyatını göz önüne aldığımda bu da bir sorun olmuyor.

Bu Ürünü Tekrar Alır Mıyım? Evet alırım. Biterse şüphesiz tekrar girer çekmeceme. Ne de olsa bütçeyi yormayan bir ruj.
Avon Colour Trend Ruj Doll Pink Reviewed by Seda Arısoy on 16:23 Rating: 5

2 yorum:

  1. Pembe tonları ten rengine çok güzel gidiyo şanslısın;) Özellikle bu tonlar herkeste iyi durmaz çünkü. Mac lerin duruşlarına da bayıldım playtime özellikle <3 :)

    YanıtlaSil

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.