Top Ad unit 728 × 90

Swatch Dosyası: Estee Lauder Deluxe Pure Color Eyeshadow Palette

Sizin hiç far paletiniz bitti mi?
Benim biter gibi oldu...
Pek sevindim :)

Ancak bitmeden acilen swatchlanması gerektiğine karar verdim.

 
1-  Tea Biscuit 60
2-  Ivory Box 10
3-  Pale Moon 13
4-  Mocha Cup 63
5-  Rose Confetti 11
 
6-  Camouflage 44
7-  Cinnamon 35
8-  Taupe 41
9-  Berry Ice 23
10- Smokey 07
 
Flaş ile (renkler açık olduğundan, flaş ile de göstermek istedim)

Flaşsız
 
2 numarada gördüğünüz ivory box, özellikle kaş altı aydınlatmalarda düşünebileceğiniz bir ton.
 

Palette pigmentasyonu en yoğun olan renkler 7,9 ve 10 numara ile işaretlenmiş cinnamon, berry ice ve smokey renkleri. 
6 ve 8 numarayla işaretlenmiş  camouflage ve taupe renkler mat renkler.
Nude makyaj yapmak istediğiniz zamanlarda sadece taupe farı sürmek gayet doğal ve hoş bir görünüme sahip olmanıza yetiyor.

Estee Lauder, özellikle yeni yıl zamanlarında,içlerinde bu tarz paletlerin de bulunduğu kofreler hazırlayarak bizlerin beğenisine sunuyor. Bir parfüm,vs alımınızda bu ürünlere çok uygun fiyata sahip olabiliyorsunuz.Benim bugün sizlere gösterdiğim palet 2008 senesinde,az önce bahsettiğim şekilde aldığım bir palet.
Bakalım 2013'ün Estee Lauder paletinde hangi renkler makyajseverlerin beğenisine sunulacak... Bekleyip hep birlikte göreceğiz...

 
Swatch Dosyası: Estee Lauder Deluxe Pure Color Eyeshadow Palette Reviewed by Seda Arısoy on 14:04 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.