Top Ad unit 728 × 90

M.A.C Warm Soul Mineralize Blush İncelemesi



Mac'in  Warm Soul mineral allığı, -sanırım hayatımda aldığım ilk Mac allık olmasının da etkisiyle- benim için en favori, en vazgeçilmez ürünlerden biridir.
Bugüne kadar bu allığı sarı saçlarla,kumral saçlarla, beyaz tenle, bronz tenle kullandım. Hepsinde de birbirinden güzel durdu ve beni asla yarı yolda bırakmadı.

Öncelikle Mac'in mineral yapıdaki allığı nasıl bir üründür?
"Transparan ve hafif bir uygulama yaratmak için fırınlanmış minerallerin inceltilip pudra haline getirilmesi sayesinde oluşturulmuştur. Renk hafif bir şekilde yoğunlaşır. Ağırlık hissi yaratmadan kat kat sürülebilir. Elmacık kemiklerini ışıltılı sedefli bir ışıltıyla vurgular ve örter."




Warm Soul, altın rengi sedefli orta tonda bej olarak tasvir edilmiş. Ancak ben bundan daha fazlası olduğunu düşünüyorum. İçinde hafif yanık pembelik var, ara ara şeftaliye de çalıyor rengi. Ürün uygulama esnasında oldukça yumuşak. Adeta kayarak uygulanıyor. Kalıcılığı çok iyi.Renk vermesi uygulama yaptığınız fırçaya göre değişiyor. Eğer istediğiniz çok hafif ve sağlıklı bir görünüm ise, Mac'in 188 numaralı small duo fibre fırçası bu iş için biçilmiş kaftan!


                                                                       Flaş ile (With Flash)

Mac mineralize allıkların ağırlıkları yalnızca 3,5 gr, yani Mac'in normal allıklarının (6 g) neredeyse yarısı kadar! Buna rağmen fiyatları daha pahalı. Ancak öyle kolaycacık bitiveriyorlar sanmayın sakın. Resimlerde gördüğünüz bu allığı 2 senedir kullanıyorum. Bazen haftalarca bu allığa takılıp kaldığım halde, sanki daha yeni yeni kullanmaya başlanmış gibi görünüyor.


 
Gidin, bakın, deneyin... Yüzünüzde bıraktığı sağlıklı rengi ve doğal ışıltıyı görünce de benim kulaklarımı çınlatın :)

 Fiyatı: 75 tl
Tüm Mac Mağazaları ve www.maccosmetics.com.tr adresinde.
M.A.C Warm Soul Mineralize Blush İncelemesi Reviewed by Seda Arısoy on 15:44 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.