Top Ad unit 728 × 90

Kendin Yap Projesi / DIY / #1: FIRÇALIK

İlk "Kendin Yap" projemizde, sizlere 5 dakika kadar kısa bir sürede yaptığım, zahmetsiz, ancak uygulaması oldukça zevkli olan fırçalığımı göstereceğim...

İzlediğim birçok yabancı blog / video'da o kadar güzel organizer'lar görüyorum ki, içim gitmiyor değil.Hele ki bunların 1- 2 $ gibi fiyatlara alındığını öğrenince ayy diyorum, nerdeee....

İşte tam da buradan yola çıkarak,kendi fırçalığımı yaratmaya giriştim. Kullandığım malzemelerin hepsi evde elimin altında bulunan malzemelerdi. Malumunuz yaz aylarında olunca, evde birçok dondurma kabı birikiyor.Boyut olarak kendime en uygununu seçip işe başladım..


Öncelikle kutuyu arkası yapışkanlı kağıt ile kapladım.Birçok yapı/dekorasyon markette veya Migros/ Tansaş tarzı büyük marketlerde bulabilirsiniz.



Kutu kaplama işim bitince, eski bir atkının püskül kısmında bulunan 2 parça deriyi silikon tabancası ile kutunun üst kısmına yapıştırdım. Silikon tabancanız yoksa herhangi kuvvetli bir yapıştırıcıyla da aynı işlemi yapabilirsiniz.



Deri parçalar da yapıştıktan sonra oldukça sade bu leopar kutu çıktı ortaya.Biraz daha bakındıktan sonra birçok tuhafiyeciden kolaylıkla temin edebileceğiniz bu fırfırı buldum.Onu da fırçalığıma eklemeye karar 
verdim.


Aynı şekilde silikon tabancası ile onu da yapıştırdım kutunun üzerine. Bir hareket geldi...Eğer elimde siyah dantel olsaydı tahmin ediyorum daha hoş birşey çıkabilirdi ortaya.Leopar ve dantel :love: :love:

İşte bitmiş hali.. Umarım beğenirsiniz. Ve umarım size fikir verebilmişimdir. Kutunun dibine değişik boncuklar veya minik taşlar yerleştirirseniz fırçalar daha düzgün duracaktır. 



Değişik malzemelerle çok farklı ve tatlı tasarımlar yapabilirsiniz. Eğer yapar ve bana foto gönderirseniz çok mutlu olur ve hemen tuvaletmasam'da yayınlarım :)

Başka bir projede görüşmek üzere...
Kendin Yap Projesi / DIY / #1: FIRÇALIK Reviewed by Seda Arısoy on 21:36 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.