Top Ad unit 728 × 90

Çekmeceye Girenler(Ocak)-- Markafoni / Inglot Alışverişi

Markafoni'de zaman zaman Inglot kampanyası görmüşlüğüm olsa da, ilk kez bu ay birşeyler aldım.Inglot, benim tuvalet masamın çekmecesine ilk kez giriyor aslında.Önceden kullandığım bir marka değil."E bir deneyeyim" diyerek 4-5 parça almış bulundum :)

İşte aldıklarım ve ilk izlenimlerim!

 Alınanlar, 1 ruj,1 gloss, takma kirpik, takma kirpik için yapıştırıcı ve 1 oje.




- Malesef takma kirpikler benim alış amacıma uymadı :) benim istediğim konsept partilere vs giderken kullanacağım değil, bazı günlerde kullanabileceğim bir çift edinmekti.Ama bu kirpikleri denediğimde inanılmaz komik bir görüntü elde ettim,diyebilirim ki 3 tane Türkan Şoray'dan fazla ettim :) Uzunluk olarak gözüm açıkken kaşlarımın üzerinde duruyorlarken, bozulan moralim ve ben foto çekmedik! Biraz kestim biçtim kısalttım aralardaki beyazlıklarını kırptım vs,bakalım belki ilerleyen günlerde bu şekilde kullanırım.. Takma kirpikleri 14.99 tl'ye, yapıştırıcıyı da 2.99 tl'ye aldım..




Aldığım ruj 182 numara,rengi kahve-pembe diye geçiyordu.Sedefli bir yapısı var.Hafif hoş bir kokusu var.Gayet güzel,hoşuma gittiğini söyleyebilirim.Fiyat, 14.99 tl.
Swatch'ta da gördüğünüz üzere pembe kahve hatta hafif bir de lilamsı.



Inglot Sleeks parlatıcı ise ışıltılı kahve tonda, 58 numara. Kesinlikle bana pek gitmeyen bir ton.Alışverişi geç yaptığımdan fazla renk alternatifi kalmamıştı.Fiyatı da uygun olunca alıp bir deneyeyim dedim.Rengini bir kenara atarsam,pigmentasyonu oldukça yoğun ve güzel,yapış yapış bir gloss değil.Bu özelliklerini göz önünde bulundurarak ileriki zamanlarda Inglot glosslara tekrar bakabilirim diye düşünüyorum:) Aldığım fiyat 14.99 tl.



Üst swatch Inglot Lipstick 182
Alt swatch Inglot Sleeks Lip Gloss 58



Son olarak Inglot Oje 118. Bu tonda bir bordo istiyordum.Beklentimi karşıladı kesinlikle. 9.99 tl'ye aldım. Bu kış bol bol kullanacağımı düşünüyorum.

Evet sevgili Tuvalet Masam okuyucuları, 2013 Ocak ayının ilk kozmetik alışverişi bu şekilde sonlandı.Umarım uğur getirir,masamın çekmeceleri her ay yeni cicilerle dolar taşar.Umuyorum şu an bunu okuyan kişiye de aynı uğuru getirir,onun da çekmeceleri birbirinden harika cicilerle dolar taşar :)

INGLOT Hakkında Kısaca:
Inglot 1985 yılında Polonya'da kurulmuştur.Marka, amacının en yüksek kalitede,en uygun fiyatlı ürünü üretmek olduğunu savunmaktadır.Ürünlerin %95'i Polonya'daki fabrikalarda üretilmektedir.Marka tüm ürünleriyle birlikte 1500 civarında renk alternatifine sahiptir.Ürünlerin paraben içermediği ve hayvanlar üzerinde test edilmediği belirtilmektedir.Türkiye piyasasına 2007 senesinde Park Bravo Group ile girmiştir.Ülkemizde, Adana,Ankara,İstanbul ve İzmir'de mağazaları bulunmaktadır.Detaylı bilgi için www.inglot.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Çekmeceye Girenler(Ocak)-- Markafoni / Inglot Alışverişi Reviewed by Seda Arısoy on 16:32 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.