Top Ad unit 728 × 90

Mac Yılbaşı Özel - Stroke of Midnight Eye Bag Violet İncelemesi


Bana göre bu sene Mac'in çıkardığı yılbaşı koleksiyonunun en avantajlı setleri Eye Bag'ler idi. Gerek fiyatları, gerekse set içindeki ürünlerin, her kadının makyaj çantasında bulunması gereken temel parçalardan oluşu,bunun en büyük nedeniydi . 3 adet değişik kombinasyon ile satılan (nude,gold, violet) bu setlerden, benim tabiri caizse üzerine atlayarak aldığım, violet bag oldu.


Çantanın boyutu bu şekilde.

Çantanın içerisinden çıkanlar , bir adet maskara, bir adet paint pot, bir adet fluidline ve çift taraflı fırça. 3 setten de aynı fırça ve maskara çıkıyor. Ancak paint pot ve fluidline'ların renkleri farklı.



1) In Extreme Dimension Lash maskara - 13 ml (tam boy) - Bu maskara, tam da bendeki kurumaya yüz tutmuşken imdadıma yetişti. Black extreme, simsiyah bir renk. Üst resimlerde gördüğünüz fırça yapısı sayesinde kirpikleri tek tek kavrayabiliyor,ayırıyor. Sadece bir kez deneme fırsatım oldu, kirpik bazı olmadan uyguladığım halde sonuçtan oldukça memnun kaldım.




2) Blacktrack Fluidline Eyeliner - (3 gr tam boy) - Bu setlerin bu rengini seçmemin nedeni, işte bu yukarıda gördüğünüz minik kavanoz :) Uzun süredir bu fluidline'ı denemek istiyordum, böyle bir setle satıldığını görünce kalbim pır pır ederek ona koştu :) sonuç, beklediğimden de iyi! Yine istediğim gibi bir renk, ve set içinden çıkan fırçayla sorunsuz bir uygulama!





3) Frozen Violet Pro Long Wear Paint Pot -  ( Tam boy) -  Paint potlar bence Mac'in en başarılı ürünlerinden. Onlarsız bir göz makyajı düşünemiyorum bile! (çok acelem olduğu zamanlar dışında "paint pot sürmeden asla" modunda oluyorum :) ). Farın rengini değiştirmesi, açık renk farı koyultması, kremsi pürüzsüz yapısı, o çoook çok uzun kalışı, paint pot'un benim gönlümde taht kurmasının başlıca nedenlerinden. Bu setten çıkan paint pot, frozen violet adında ve lilamsı kahvemsi hoş bir ton. Sadece swatch resimleri için uygulama fırsatım oldu, ama eminim bu renkle bol bol değişik gölgeli makyajlar yapılabilir.




4) 209 Eyeliner Fırça ve 239 SE Eyeshader Fırça - En en eyeliner çekmeyi beceremeyeniniz bile eminim ki 209 numaralı bu harika fırça ile harikalar yaratacaktır. Hayatımda ilk kez böyle kavanozda bir eyeliner sürmeyi denedim, ve ilk denemede bile çizgiyi düz çizebildim! İnanamıyorum bu fırça gerçekten süper! Eminim ki birkaç kez denedikten sonra çok güzel eyeliner uygulamaları yapabileceğim. İşte iyiki almışım dediğim bir başka neden! :)
239 numara ise normal far ve paint pot tarzı ürünlerin yoğun bir şekilde göz kapağına uygulanmasını sağlıyor.Henüz hem kıyıp, hem de vakit bulup kullanamadım ama öyle hissediyorum ki bundan böyle göz kapağına uyguladığım her ürün bu fırçadan sorulacak! :)




Bu çantalara yakından bakmak isterseniz size en yakın Mac Mağazası'na uğrayabilirsiniz. Set olarak 145 tlye satılıyor. Bu da gerçekten avantajlı bir fiyat çünkü ürünlerin hepsi tam boy. Normal bir paint pot fiyatı 54 tl, maskara fiyatı 59 tl, fluidline fiyatı ise 51 tl. Bunların sadece üçü 164 tl yapıyor ki, 2 de fırça dahil olunca, hele ki fırçaların bir tanesi de SE olmayınca tadından yenmiyor! Ayrı ayrı fırçaları almak isterseniz,bu fiyata 52 tl + 68 tlyi de ekleyelim, toplamda 284 tlye denk geliyor. 120 tl kardasınız, hmmm bir de extradan çanta sahibisiniz.  
E daha ne olsun? :)

Mac Yılbaşı Özel - Stroke of Midnight Eye Bag Violet İncelemesi Reviewed by Seda Arısoy on 15:46 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakları www.muratgil.com'a aittir. ©:2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.